Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som første gang kjøper av leilighet så får jeg anbefalt forsikringer jeg bør ha, INNBO PLUS!! Så kommer min første ordentlig skade varmtvannstank, da får jeg svar jeg har feil forsikring for dette. Borettslaget må betale sier dem, men i mine forskrifter er dette tull.
Ikke kundevennlig, klarte ikke å betale månedspremie og ble umiddelbart satt opp for å betale hele årspremien. Det var ikke akkurat enklere.....
Ved tegning av ny forsikring hadde Gjensidige det beste tilbud på bil og verdiforsikring.
Pris på bilforsikring havnet på langt over det dobbelte av konkurrenter.
Jeg har jernbanens forsikring sammen med Gjensidig
Jeg er ikke fornøyd med Gjensidige pga de ikke overholdt avtalen vi gjorde ang forsikring.
Har bestandig skrytt av reiseforsikringen til Gjensidige som har vært effektiv og bra. Etter en reise hvor jeg ble hardt rammet av bedbugs så mente Gjensidige at man skulle gå i og reise i nesten ett døgn i klær som hotellet, legen osv antok hadde blitt invadert av bedbugs. Kompetansen på saken var et lavmål uten like!