Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mer informasjon står skrevet i skademeldingssaken av skadeg mobiltelefon. Jeg er missfornøyd med deres behandling av saken. Hvis dere behandlet en små skade slik, tviler jeg på at dere har noe fornuft når det ga gjelder større saker.
Har kontaktet dem for forhandling på mine forsikringer men der var liten respons
Bra forsikring men blir får dyrt å være med di over lengre tid.
Månedlig endring i avtaler med store konsekvenser på pris . Usikkerhet på om forsikringene er riktige da de plutselig endret avtaler , typer og økte prisen med opp mot 60% på flere.
Skadebehandling er såpass dårlig og treg . På denne måten det skal miste alle kundene på sikt . Uspesifisert behandlingstid ingen konkret svar i 2 uker !
får utbetalt og de er greie. mulig å prute ned i pris. Anbefaler.
For meg er ord som arrangement ikke noe jeg vil brukt om en kinobillett, fotballkamp konsert e.l. Og hva mener Gjensidige Forsikring med o.l. etter for eksempel, en fotballkamp, konsert ?? De sier mye om noe så irrelevant, men lite om konkrete aktiviteter de ikke dekker.