Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tror de må ansette mer folk. Umulig å få kontakt med og når jeg endelig fikk et telefon nr så var jeg neste person i køen i sikkert 1 time. Har sent mail og meldinger i 2 uker uten at de har lest heller svart og det er en liten sak så ville tatt 5 min å sitt på og fikset. Så kundeservicen er blitt helt fraværende så når forsikringen jeg har betalt for er gått ut så skifter jeg forsikring
Lik de fleste forsikringsselskap.Man vil vel aldri bli glad i et forsikringsselskap. Gjensidige opplever jeg som et selskap med en rotetet app der det er vanskelig å få totaloversikt.
Får ikke svar på henvendelser -ringer fra mobil til dere uten svar på telefonen fra dere henvises hele tiden til einformasjons valg fra 2 til 6valg
Gjensidige er billigst, selv uten å ta med kundeutbytte.
Meget godt fornøyd, men det er ikke konkurransedyktig på pris lengre! Ønsker bedre pris på forsikring.
Ble lovt forsikring med 70% bonus og måtte betale årlig pris med en gang. Fikk så nytt bevis på ny forsikring og faktura om å betale mer for jeg fikk bare 60% bonus!!
Rådyr forsikring som svir veldig mye. Også flere "uidentifiserte" poster som kommer på toppen til slutt. Prisen blir alltid dyrere enn hva den var da avtalene ble gjort.