Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice er hele problemet med Gjensidige. De hjelper deg ikke på telefon og følger ikke opp det de sier der. Forsøker man skriftlig er eneste responsen man får den automatiske mailen. Etter flere forsøk på telefon og mail ble det å bytte. Anbefaler alle å styre unna.
Her blir man ikke lurt. De opptrer ryddige og ærlige. Flott kundebehandling som hjelper deg med en gang.
Kundebehandler hos inntektsforsikring brukte alt for lang tid. Ble lovet at forsikringen gjaldt når jeg ringte noen måneder for jeg ble permittert. Når jeg ble permittert, fikk jeg ingen utbetaling.
Meget bra håndtering av saken min, rask oppgjør uten noen form knirk og knark. Anbefales. Eneste er egenandel 2000kr på ruteskift. Kunne vært litt mindre som 1000kr.
Alt er bra.. Lokalt kontor.. Kjekke folk... Gode priser... God service.. Penger tilbake er overskudd.. I år får vi att 14% av premie som er innbetalt.
Det meste er bra bortsett fra prisen. Det er for stor forskjell til andre. Så lite en bruker forsikring og samtidig ser på hva en betaler så er det snakk om en del penger.
På reise ble jeg frastjålet min jakke. I jakken var det nøkler til min leilighet som da også ble stjålet. I skadeoppgjøret fikk jeg en redusert dekning av nypris for jakken siden den var noen år gammel, i og for seg ok. Men konsekvensen av at jeg måtte få hjelp av en låsesmed til å bryte opp husdøren og bytte lås var over 4000 kroner og det ble ikke dekket i det hele tatt. Hverken reiseforsikring eller innboforsikring dekker dette i min situasjon. Det som er uforståelig er at de opplyser at de ville ha dekket dette hvis jeg hadde hatt ID liggende i jakken som ble frastjålet ettersom tyven da kunne finne ut hvor jeg bor slik at låsbyttet da ville være nødvendig.