Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for lang og omstendelig telefonkontakt. Lovet tilbakemelding uteblir.
Freke folk, kverulant og lite tydelig! Styr unna.
Fra 2019 til 2020 øket husforsikringspremien med OVER 45% og bilforsikringen med 50% !!! Totalt UHØRT! På siste 3 år hadde der ikke vært noen bilskader men 2 småskader på bolig på ca 20 000,- Hjelper lite å få utbedret skader på huset om man må betale det inn igjen på noen få år med vanvittig økte premier...
Synes Gjensidige er et bra selskap med rask behandlingstid ved skade. Har lagt merke til at prisene har gått opp mye de siste årene.
Litt tungvint å betale regningers. Samt det er litt dyrt.
Har samlet alle forsikringer på et sted, lettere å få bra pris. Viktig å følge med på prisen, spesielt på bilforsikring. Har erfaring fra andre selskap at de øker prisen ganske drastisk. Ikke alle kundebehandlere er like flinke, be da om få få bytte.
Kundebehandling ved småskader reise. Plager kunden til han gir opp