Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig, egen kontaktperson gjennom flere år via forening.
De som er bra er overskuddsutbetalingen vært år. Det å belønne de kundene som sjelden eller aldri gjør bruk av sine forsikringer (heldigvis). Men bare betaler sin forsikringspremie hvert år. Min erfaring er at viss du tar kontakt med noen for å spørre om råd/rettledning, er det helt tilfeldig hvem du treffer på og hvilken kunnskap denne personen har om dine spørsmål, dermed blir også svarene deretter, og ikke nødvendigvis korrekte. Det er klart at alle kan ikke svare på alt, men da må kunden settes over til en som kan svare korrekt. Det fortjener kunden.
Er fornøyd men kunne kanskje hvert noe billigere Da jeg har alle mine forsikringer her.. Og litt forvirrende at jeg har 3 forskjellige fakturaer og ikke alle kan være på en..
God kundeservice, flotte avvikling i tilfelle skade.
Gjensidige er stort sett billigst for unge. Stort pluss at det ikke er bonus på ATV registrert som MC, og dermed heller ingen bonustap ved evnt. skade, da de er de eneste jeg vet om som tilbyr dette. Likevel er de billigst på både ATV og snøskuterforsikring. Har blitt påkjørt av en som brøt vikeplikten, hatt innbrudd i bil og fått forsinket bagasje flere ganger og Gjensidige er alltid meget behjelpelige, og det går fort å få saken ordnet.
Finner ikke noe negativt. Jeg har ikke hatt behov for noe kontakt da selger ordnet alt når jeg kjøpte ny bil.
Kunde utbytte = totalpris God og rask respons. Oversiktlig hjemmeside.