Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunde utbytte = totalpris God og rask respons. Oversiktlig hjemmeside.
Enkelt å forholde seg til. Har brukt Gulbrandsen Assuranse, det har fungert utmerket!
Jeg flyttet alle mine forsikringer Hus/hjem, Båt, Reiseforsikring og Bil. Hjemforsikring har jeg i LO. (Fagforening)
God på pris, greie internettsider/min side.
Vanligvis er kundeservicen der veldig bra, men ble nå i høst satt ansvarlig for en skade som jeg mener at jeg ikke hadde noe med og gjøre.. Fikk ikke sjans til og gjøre noe med det før det var for sent, så det var ikke bra! Jeg viste ikke om at det var en sak i det hele tatt før det var en dag eller to svarfrist til jeg ble satt som skyld i ulykken som jeg ikke var med i. Bortsett ifra den episoden der så er jeg veldig fornøyd med Gjensidige.
Ryddig og bra forsikringsselskap. Synes kundeservicen tar en del tid i telefonen.
Gjensidige ga meg et tilbud. De skulle så hente inn mer informasjon. Dette tilbudet endret de da de hentet inn informasjon fra eksisterende selskap, men tilbudet var fremdeles såpass godt at jeg takket ja. Jeg få så mail da angreretten fra gammelt selskap har gått ut om at de har fått ny informasjon (bulk for to år siden) Som gjør at jeg ender opp med å betale 2000, - mer en det jeg gjorde før. Denne opplevelsen har gjort at jeg har blitt mye mer skeptisk til alt som har med forsikringer å gjøre. Spesielt fra Gjensidige.