Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utbetaling av overskudd hvert år er en positiv ting. Men dette gjør det også vanskelig å sammenligne priser mot andre forsikringsselskaper. Jeg hadde satt pris på en personlig oppfølging av mine forsikringer en gang per år. Jeg har nå vært kunde her i ca. 20 år uten å få noen som helst oppfølging av assuransefirmaet som formidler forsikringene. Våre behov endrer seg jo litt med tiden.
Lang avstand fra behandler til kunde. Kjenner dårlig til lokale forhold.
Ryddige å billige, lett å ha med å gjøre når du først har vært uheldig. 😉👍
Mange bra dekninger, med gode rabatter for Tekna-medlemmer. Veldig tilgjengelig og gode nettsider. Men totalen blir dyr.
Gode kundebehandlere. Ryddig Min Side med all info jeg trenger.
Fra 2015 til 2016 for høy pris så jeg vurderer andre tilbud.
Fiķk ikke oppgjør etter skade ved bilulykke I utland.