Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har bare gode ting å si om Gjensidige, men om jeg skulle trekke frem én ting, må det være kundeservicen.
Har kun vært i kontakt for kjøp og endring av forsikringer, og dette er de gode på. Dekningsgraden er også i toppklasse. Har ikke brukt forsikringer derfra, så opp den delen har jeg ingen erfaring fra.
Bra, forsikring men med reiseforsikring ang. Fly kansellering på Las Palmas og merutgifter med hotell og drosje samt erstattet fly tre dager senere. Ikke fått oppgjør.
Veldig god service og rask hjelp, men prisene stiger MYE etter skade
Flyselskapet rotet bort bagasje og der var gjensidige raske med å dekke mer utgifter til klær. Ellers så er de ekstremt trege. Skriver du til kundebehandler, så tar det en uke før du får svar og utgifter til sykehusopphold/besøk må betales selv, selv om gjensidige lovde å ordne direkte betaling med sykehus. Gjensidige nekter også å betale merutgifter til hjemreise, så lenge ikke du har med skriftlig rapport fra lege om at hjemsendelse er livsnødvendig. Alt i alt får gjensidige reiseforsikring terningkast 2.
Har vært fornøyd, men ønsker pris fra andre selskaper.
Rask og presis saksbehandling i forbindelse med at jeg ble påkjørt. En litt rar variant når jeg leverte inn en Audi A6 til reparasjon og skulle få tilsvarende i leiebil. Det skulle blitt passat, men jeg fikk en skoda. Jeg leter etter nytt selskap nå som Teslaen skal forsikres. Håpløst dyr forsikring på rundt 18 000 i året med 75% bonus.