Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra, forsikring men med reiseforsikring ang. Fly kansellering på Las Palmas og merutgifter med hotell og drosje samt erstattet fly tre dager senere. Ikke fått oppgjør.
Veldig god service og rask hjelp, men prisene stiger MYE etter skade
Flyselskapet rotet bort bagasje og der var gjensidige raske med å dekke mer utgifter til klær. Ellers så er de ekstremt trege. Skriver du til kundebehandler, så tar det en uke før du får svar og utgifter til sykehusopphold/besøk må betales selv, selv om gjensidige lovde å ordne direkte betaling med sykehus. Gjensidige nekter også å betale merutgifter til hjemreise, så lenge ikke du har med skriftlig rapport fra lege om at hjemsendelse er livsnødvendig. Alt i alt får gjensidige reiseforsikring terningkast 2.
Har vært fornøyd, men ønsker pris fra andre selskaper.
Rask og presis saksbehandling i forbindelse med at jeg ble påkjørt. En litt rar variant når jeg leverte inn en Audi A6 til reparasjon og skulle få tilsvarende i leiebil. Det skulle blitt passat, men jeg fikk en skoda. Jeg leter etter nytt selskap nå som Teslaen skal forsikres. Håpløst dyr forsikring på rundt 18 000 i året med 75% bonus.
Skader etter brudd i rørledning er fremdeles ikke rettet opp i 8 1/2 måneder etter uhellet inntraff. Purringer blir neglisjert, leiligheten ser ut som en byggplass og skadebehandleren får ikke fremgang på reperasjoner. Ufattelig uprofesjonelt og totalt uakseptabelt.
Vi har hatt våre forsikringer i Gjensidige over flere år og har bare hatt positve erfaringer. MEN med et prishopp på nærmere 20% fra året før, blir i drøyestre laget. Jeg vet ikke om dette er en bevisst strategi fordi vi hadde et uhell med bilen tidligere i år...