Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har måttet være i kontakt fire fem ganger i løpet av ett helt år for å få avklart noe så enkelt som forsikringsvilkår, og fikk mange motstridende svar. Opplever at kundeservice er lite imøtekommende, og ikke har lyst til å hjelpe til. Når betalingen plutselig blir tre ganger så høy som normalt ved endring av forsikring, så måtte jeg snakke med to kundebehandlere før vi fikk en løsning, da uten noe særlig god forklaring.
De er best i pris, ikke så mye mer enn det. Når en først trenger de, så svarer de verken på telefon eller e-post. Og alt går generelt sent, og blir ofte feil. Haster noe voldsomt når det er snakk om att de skal ha penger inn, men penger ut, da går det fort ett halvt år.
Skulle forsikre min importerte mustang noe som andre firma slet med eller kunne ikke forsikre eller var rett og slett extremt dyre. Med en chat med Gjensidige fikset de forsikring til billigste pris av alle selskap og raskeste. Pluss at den då tredde i fullkraft med en gang jeg fikk skiltene.
Gjensidige er meget seriøst og trygt også når uventede ting oppstår.
det er vel greit at noe kommer til bake . ER det forsikringer på slik vannskade.
Gjerne høyere bonus til folk som unngår uhell over mange år
Prisene hos gjensidige er høyere på di aller fleste forsikringer, men når uhellet er ute fikser de opp for seg på en saklig og effektiv måte!