Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Info gitt på telefon på kundeservice var helt forskjellig fra hva resultatet ble etter behandling av skadesak. Denne villedende informasjonen førte til tap på flere tusen kroner.
Ok selskap som er lett å forholde seg til ved nye forsikringer.
Har vært total kunde i mange år er nå usikker på om jeg har den beste pris på mine forsikringer
Etter å ha mottatt det jeg nå betrakter som et lokketilbud for ett år siden, ble prisen skrudd himmelvidt i været ved fornyelse av ny avtaleperiode. Dette tiltross for at jeg ikke har hatt noen skader dette første året.
Er misfornøyd med økningene i forsikringsprisene hos Gjensidige. Siste 10 år har årlig prisøkning vært på godt over 10 %, mens gjennomsnittlig konsumprisindeks har vært snaut 2 %. Av dette blir det som kjent formidable forskjeller på 10 år. Gjennom forhandling med Gjensidige har jeg fått stoppet opp prisøkningen to ganger de siste 10 årene, men så er det tilbake til 10-12 % årlig økning igjen påfølgende år. Jeg er lei av å gå i forhandlinger med forsikringsselskapet hvert år. Noen som kan tilby akseptable forsikringspriser over tid? Er ikke interessert å et gunstig "introduksjons"-tilbud.
Har vært trofast total kunde hos gjensidige i mange år. Alltid vært fornøyd. Hadde ikke lyst å bytte. Måtte dessverre takke for meg da gjensidige har priset seg fullstendig ut på elbil.
Pris på bussforsikring nær doblet på to år. De mener én glasskade forsvarer en slik prisøkning (fra 9.000 til 17.000). Bonustap får vi ikke... men da øker de bare grunnprisen.