Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved en feil har noen andre betalt min forsikring i nesten et år, og enda jeg har prøvd flere ganger å forklare dette til operatørene via telefon, har de hver gang kommet frem til at alt er i orden med betalingen. Nå etter 7 måneder tar de kontakt, ettersom vedkommende som har betalt min forsikring har oppdaget dette. Dette er en feil som har skjedd enten pga selskapet eller vedkommende som har betalt min forsikring, men likevel er det jeg som skal tilbakebetale? Enda jeg har meldt i fra om det uten å bli hørt? Så nå mener gjensidige at jeg skal betale dobbelt opp med bilforsikring for en feil de begikk. Her burde de ha lagt seg flate og fikset opp i problemet, 13-14 tusen kroner for et stort selskap er ikke det samme som for en student med allerede for mange regninger.
Alt bra, hyggelige kundekonsulenter og er effektive. Veldig god erfaring. Burde ta kontakt en gang pr. år for å gjennomgå forsikringene. Er ikke sikker på at prisen er rett.
Slåss om pris hvert år, det er lønsommt å ta en ringe runde.
Vanskelig å få hjelp 😕 Veldig trist at et så stort selskap ikke ser behovet til vanlige mennesker som trenger hjelp. Møter som regel en dame som ikke snakker skikkelig norsk og da blir man misforstått. Veldig viktig og kunne bli forstått. Det er vel mest de du møter på Gjensidige ikke selskapet som er problemet. 😕.
Helt greit, men priser seg ut... Blir for dyr for meg og vil finne et billigere alternativ.
Kjapp og grei behandling ved oppgjør på ruteskade etter at noen gjorde hærverk.
Har kjøpt ny bil identisk med forrige overraskelsen ble stor da forsikringspremien er øket med ca 80 %.