Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde brann i eneboligen vår 17.05.2019. Har hele tiden vert vanskelig å få utbetalt oppgjøret, må purre og atter purre. Så langt har vi forskuttert gjenoppbyggingen og fått betalt etterskuddsvis. Er dette riktig.
Har ikkje hatt noko særleg problem med gjensidige, har brukt dei i sju år
ikke mange ganger vi har brukt forsikring, men gjensidige har ordna opp. men etter den siste saken no, så er de 1 stjerne og knapt nok de, og ser de er mange som mener de samme, så her blir de bytte!!!!
Er veldig fornøyd med at man får utbytte hvert år. Har ikke hatt skade så kan ikke si hvordan det vil være å få evnt ut skadeerstatning
Utrolig tregt svar på klage, dårlig forklaringer på avkortning etter uhell, fikk meg en veldig overraskelse pågrunn av dette.
Her er det mye å betale om men ikke bytter selskap etter 1. - 2. året. Har hatt Gjensidige i 5 år og betaler nå 20.000,- pr år mer enn de to jeg har fått tilbud fra. Gjensidige har ikke tatt kontakt etter en forespørsel om gjennomgang av forsikringer. Kan ikke uttale meg om oppgjør da jeg aldri har hatt behov for det. Begge selskapene jeg har tilbud fra kommer bedre ut på kundetilfredshet. Hus, innbo, 3 biler og reise.
Pålitelig men er alt for dyrt, Spesielt hvis man får minimal skade, mister han mange fordeler og ikke minst dårlig kundeservice.