Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig tregt svar på klage, dårlig forklaringer på avkortning etter uhell, fikk meg en veldig overraskelse pågrunn av dette.
Her er det mye å betale om men ikke bytter selskap etter 1. - 2. året. Har hatt Gjensidige i 5 år og betaler nå 20.000,- pr år mer enn de to jeg har fått tilbud fra. Gjensidige har ikke tatt kontakt etter en forespørsel om gjennomgang av forsikringer. Kan ikke uttale meg om oppgjør da jeg aldri har hatt behov for det. Begge selskapene jeg har tilbud fra kommer bedre ut på kundetilfredshet. Hus, innbo, 3 biler og reise.
Pålitelig men er alt for dyrt, Spesielt hvis man får minimal skade, mister han mange fordeler og ikke minst dårlig kundeservice.
Meldte skade 6.7.21 fortsatt ikke avklart. Blir bedt om å dokumentere krav selv om dette allerede er gjort gjentatte ganger. Gjenstridige består. Styr unna. Forferdelig service
Kjempe bra selskap med veldig bra service og utrolig behjelpelig og lett å ha med å gjøre vist uhellet skulle skje. Anbefales på det varmeste
Kunde i 30 år + uten en eneste skade til nå. Får hjem ødelagt av skader etter brann i bolig under oss. Kontakter for å melde skade kl 7.30. Får beskjed at jeg må bruke elektronisk registrering. Har Gjensidige vurdert om folk kanskje står der uten noen ting??? Kunde mottaker sier at skade er åpent mellom 10-14. Ringer kl 10. for bistand i forbindelse med at folk mangler klær. Fikk svar da får dere kjøpe det. Igjen hva om folk måtte løpe i vei uten noen ting Gjensidige... Får beskjed om at de skal hjelpe oss etter takstmann har vært der. Han kom etter 3 dager. Gjensidige hadde booket til bygg, selv om dette gjelder en innbo + forsikring som de har vært flinke til å påpeke flere ggr. når jeg spurte om hotell opphold dekning osv. Ny takstmann kommer om 2 dager er beskjeden... Alle i samme situasjon i sameiet som har Gjensidige opplever det samme, mens de i div. andre fikk hotell, håndpenger, kunne ringe å registrere skade og har fått hjelp. Styr unna, skulle uhellet være ute så kan du ikke få dårligere kundebehandling i en vanskelig tid. Blir noen færre Gjensidige kunder når denne saken er over....
lack of words to describe that scam. i have went on holidays and got my phones demaged. when going on holidays according to gjensidige i was covered from head to tows, well i could not be more wrong. its so tipical for insurance company to find all possible bs to declaine payout. just wrot them that my phone are so old and cheep that it was more valuable to keep me as a customer than having one star feedback