Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice og liker godt kundeutbytte en gang i året. 😊
Begynner snart å lure på om gjensidige overhode vet hva de driver med? Har gått over til annet selskap for snart 2 uker siden. De skjønner ikke at de har fått oppsigelse. For å sjekke gikk jeg inn på mine sider, fremdeles står huset oppført mens bil og innbo var fjernet. Er det noen som tror de er rett navle? Tror neppe det nytter og ha uerfarne ansatte på kundesenteret. Kommer "aldri" tilbake til gjensidige som kunde om det er det siste selskapet igjen.
Bra i begynnelsen, fikk vannskade, det ble masse problem, veldig dårlig service, aldri mer kunde hos dem.
Dem har alltid god service. Og dem har alltid vært best på pris.
Når du kjøper egen bil for første gang når du er 53 år og har kjørt uten skader/ ulykker siden siden du var 18 - dog mesteparten av tiden i ektefelles bil, da er det ikke greit at bli tilbudt 20% bonus når ekteskapet ryker og du trenger egen bil.
Har vært kunde i mange år og vært fornøyd. Liker ikke utbytte på forsikring. Først betaler jeg premien av penger som er inntektsbeskattet, så får jeg et tilsynelatende bra utbytte som jeg igjen må beskatte. Sett heller ned premien direkte, og slutt med hele utbytte.
Ikke noe negativt så langt. God pris på forsikringen.