Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og lett å endre ting på nettsiden. Pluss for BankID med biometri.
Jeg har krasjet med en som er forsikret hos Gjensidige 17.03.23 det har gått 3 mnd nå også har ikke jeg hørt noen ting ifra de og når jeg ringer venter jeg 2 timer på tlf for at de skal svare meg. Når de svarer får jeg ingen hjelp
Veldig godt fornøyd med kundeservice hos gjensidige, men prisen blir dyr.
Som Tekna-medlem fremstår Gjensidige som et godt alternativ, men håper de kan komme med et mye bedre tilbud på bilforsikringen.
Har hatt forsikring Gjensidige i 20 år. I forbindelse med en glass skade så ville de ikke hjelpe meg med reparasjon. Det er greit det, men jeg ble beskyldt for det ene og det andre og da byttet jeg selskap, og sa opp avtalen på hjemmesiden deres. Så fortsetter de bare å meg regninger, purringer etc. Utrolig til gjeng og nå har de sendt regningen til inkasso, etter at jeg har gitt de beskjed, samt at Storebrand har gitt de beskjed; for 6 mnd siden. Forstår at de ikke gjør det så bra for tiden… Bytt heller til Storebrand 😃
Har hatt Gjensidige i mange år. Har også prøvd andre leverandører men endt tilbake igjen på Gjensidige. Alltid opplevd veldig god service , får alltid gode råd og tips. Skjer det noe er de veldig flinke til å bistå og tilby den hjelpen en trenger. Gjensidige har også hatt i mange år at de har delt kundeutbytte og det har blitt litt opp igjennom. Mulig Gjensidige koster noe mer enn andre, men de har hjulpet meg når det har vært noe. De eventuelle ekstra kronene syns jeg det er verdt å betale når en får såpass god hjelp om uhellet er der.
For dyrt for meg da jeg er en pensjonist og har kun pensjon og det min kone tjener er ikke rart