Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Gjensidige i mange år. Har også prøvd andre leverandører men endt tilbake igjen på Gjensidige. Alltid opplevd veldig god service , får alltid gode råd og tips. Skjer det noe er de veldig flinke til å bistå og tilby den hjelpen en trenger. Gjensidige har også hatt i mange år at de har delt kundeutbytte og det har blitt litt opp igjennom. Mulig Gjensidige koster noe mer enn andre, men de har hjulpet meg når det har vært noe. De eventuelle ekstra kronene syns jeg det er verdt å betale når en får såpass god hjelp om uhellet er der.
For dyrt for meg da jeg er en pensjonist og har kun pensjon og det min kone tjener er ikke rart
Skulle ønske at jeg kunne fått bedre pris på forsikting da jeg har betalt mer i forsikring enn hva mine da mine meget få uhell som ikke har kostet mer en brøkdel av hva jeg har betalt.
Alt for dyre forsikringer når vi har så mange forsikringer hos Gjensidige.
Den varierende kvaliteten henger sammen med svært ulike opplevelser, avhengig av hvilken saksbehandler man får. Noen ganger er alt utmerket, andre ganger nokså dårlig. Jeg har flere ganger vært nødt til å be om å få bytte saksbehandler for å få reell og god hjelp med min sak.
Innrømmer først skadeansvar , når takst blir høy prøver di vri seg unna oppgjør og skylder på skade har oppstått tidligere.
Dårlig nettside. Lite med informasjon fra rådgiverne og selskapet generelt. Stoler ikke på at jeg er så veldig bra forsikret om noe skulle skje. Litt vel dyrt for kasko pluss. Godtar ikke månedlig efaktura... kun autogiro. Ikke helt fornøyd enda.