Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært greit, er interessert i å sammenligne med andre
Det er hjelpsom, jeg var kunde hos Gjensidige mange år, men siste årene forsikring er veldig dyrt.
Dyrt og uoversiktlig. Jeg verken har eller bruker data, dette er opplyst og godtatt, likevel sendes all post via data. Avtalegiro er opprettet og går bra. Så sender de også krav utenom avtale. Jeg har bedt om en oppstilling over hva jeg har betalt uten å få svar.
Har fullkasko hos gjensidige. Bilen fikk lekkasje gjennom frontrute, dermed ble det fullt i vann i bilen. Gjensidige nekter å betale siden det ikke er steinsprutskade. Så med andre ord dersom man selv lager en steinsprutskade så vil man få hjelp av di. Først ville di hjelpe meg, i neste øyeblikk ringer de meg opp igjen og fraskriver seg alt ansvar. Styr unna disse.
Profesjonelt og enkelt å forholde seg til, man man melde/gjøre endring via app. De er dyre, og siste prisstigning ble for høy.
Rask saksbehandling, og hyggelige saksbehandlere, har ingen dårlig erfaring med selskapet.
Vært fornøyd med forsikringen hos de i flere år. Enkelt og ringe de og man får den hjelpen man trenger da.