Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fullkasko hos gjensidige. Bilen fikk lekkasje gjennom frontrute, dermed ble det fullt i vann i bilen. Gjensidige nekter å betale siden det ikke er steinsprutskade. Så med andre ord dersom man selv lager en steinsprutskade så vil man få hjelp av di. Først ville di hjelpe meg, i neste øyeblikk ringer de meg opp igjen og fraskriver seg alt ansvar. Styr unna disse.
Profesjonelt og enkelt å forholde seg til, man man melde/gjøre endring via app. De er dyre, og siste prisstigning ble for høy.
Rask saksbehandling, og hyggelige saksbehandlere, har ingen dårlig erfaring med selskapet.
Vært fornøyd med forsikringen hos de i flere år. Enkelt og ringe de og man får den hjelpen man trenger da.
Jeg har ikke noe spesiell omtaler. Gjensidige forsikring er en bra forsikringselskap.
Enkel og god kundebehandling. Føler at de tar vare på deg som kunde.
Har alltid vært fornøyd med gjensidige. Men det siste året har den såkalte kundeservicen vært det verste jeg har opplevd..!