Ibis Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har el bil og noe i gear ble ødelagt jeg hadde utvidet forsikring på min el bil. Nissan sa skaden aldri før var kjent hos dem og ibis forsikring ville ikke dekke skaden på 12000 kr dem sa det er slitedeler som var ødelagt. NISSAN motsier det
Meget hyggelig og imøtekommende kontaktperson.Ønsket virkelig å informere på en lettforstålig måte.
Anbefales på det sterkeste. Skadeoppgjør gikk smertefritt og uten problemer. Hyggelige personer som tar telefonen og uten tull. Prisene er også Hyggelige 😎
1 skade, ingen bonustap, men 10% økning i pris ved fornyelse - tilfeldig? Oppfølging ved skade kan bli betraktelig bedre, her er de svake. Du snakker med forskjellige personer hver gang ved skade og de gir deg lite til ingen veiledning. Når man aldri har hatt skade på bil tidligere så vet man lite om hvordan dette foregår selv. Da trenger man ofte litt støtte fra forsikringen sin.
God kundeservice og gode priser. Rask respons og enkle å forholde seg til.
Jeg har vært i kontakt med IBIS og har snakket mye om forsjellige forsikkringer, jeg syns rådgivningen og proffesjonaliteten har vert kjempe positiv, jeg har fått svar på alt jeg lurer på og fått vite enda mer.
Kjempe fornøyd med bytting av forsikringene våre,fikk gode tilbud og priser i forhold til hva vi fikk i Storebrand