Ibis Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
1 skade, ingen bonustap, men 10% økning i pris ved fornyelse - tilfeldig? Oppfølging ved skade kan bli betraktelig bedre, her er de svake. Du snakker med forskjellige personer hver gang ved skade og de gir deg lite til ingen veiledning. Når man aldri har hatt skade på bil tidligere så vet man lite om hvordan dette foregår selv. Da trenger man ofte litt støtte fra forsikringen sin.
God kundeservice og gode priser. Rask respons og enkle å forholde seg til.
Jeg har vært i kontakt med IBIS og har snakket mye om forsjellige forsikkringer, jeg syns rådgivningen og proffesjonaliteten har vert kjempe positiv, jeg har fått svar på alt jeg lurer på og fått vite enda mer.
Kjempe fornøyd med bytting av forsikringene våre,fikk gode tilbud og priser i forhold til hva vi fikk i Storebrand
Veldig rask og god tilbake melding når jeg tar kontakt. Super fornøyd
Billig og god kundeservice , ikke hatt noe problemer med dem , forsikringssak på knust toalett gikk fort og greit.
God service.Hun ringte meg opp.Rydigt å greit.Kunne vært sentral bord i helgene.