Ibis Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
bra oppfølging, rask respons etter sendt mail. Prisene ønskes alltid bedre, slik er det:-)
God service og kundeoppfølging fra saksbehandler ..
God service på mine spørsmål. Rask behandling fra kundebehandler
I februar nærmet jeg meg å overstige den årlig kjørelengden jeg har satt og kalkulerte behovet for å øke kjørelengden ville komme om en måned eller to. I februar ville jeg bare oppdatere km.stand. Ibis sa at dem skulle oppdatere dette med en gang, og jeg ville se det på Mine Sider minutter etterpå. Det skjer ikke. Venter en uke, ingen endring. I løpet av en periode på 3 1/2 uke ingen endring da heller. Da tar jeg siste telefon til dem og spør om hva som foregår. Da får jeg kontra beskjed om at kilometerstand oppdateres automatisk etter at man har vært på EU-Kontroll/verksted. Altså, hvert 2.år/1 år? Jeg tolker dette som at dem håper at jeg overskrider kilometerstand i løpet av de to årene før EU-kontroll slik at jeg er nødt til å betale ekstra, da kilometerstand ikke kan endres på en annen måte. Første gangen jeg har opplevd dette. Hos andre forsikringsselskaper har ikke dette vært et problem, og man kan oppdatere km.stand og årlig kjørelengde når kunden har behov for dette. Skiftet til konkurrenten. Dem var faktisk billigere også. Endring av km.stand og årlig kjørelengde var ikke et problem med beskjed om at det hadde jeg som kunde rett til å gjøre når jeg selv måtte ønske. Bare å ringe, så ordnet det seg. Kjøpte ny bil i April, og km.stand ble oppdatert med en gang uten problemer.
Best pris sett opp i mot konkurrenter, samt kjapp og ryddig kommunikasjon med direktenummer til kontaktperson.
Utrolig bra service og gode priser! Anbefaler Ibis på det varmeste!!
Kjapp og serviceinnstilt tilbakemelding. Ordnet på få minutter. Eneste minus er at man ikke kan bestille på nett sjøl via mine sider.