If Skadeforsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utilfredstillende dekning - motorskadeforsikring
forsikring gjøres raskt, men ikke til beste pris og prosent
God oppfølging når man trenger hjelp.Altig hyggelig og vennlige.
if.no hjelper mye? Nei, if.no hjelper lite. Kasko null verdt, avslår ansvarsforsikring og nekter å hente bilvraket. Alt må fikses selv.
Fikk vannskade på nykjøpt bolig, rør i etasjeskille rør-skjøt som hadde lekkasje. Noe som resulterte i vannskade på himmling baderom i etasjen under. Skadedato februar 2024. IF hevdet gammel skade uten å ha sett på dette eller sterkt i strid med takst og prospekt. De totalt avfeide saken, samt er arrogant til de grader på alle henvendelser. Måtte selv anskaffe takstmann og rørlegger, alle fagpersoner var enig i at dette var en plutselig skade. IF nektet fortsatt for dette, selv om de fikk fire uavhengige rapporter på skaden. Tok så kontakt med advokat, som igjen purret på dette. Etter gjentatte mail og bevisførsel. IF svarte så på mail til advokat at de skulle dekke skadene. Dette skjedde i mai 2024. Nå 26/10-2024 Har vi fortsatt ikke mottatt forsikringsoppgjør, er uten bad (rørskade har vi selv dekket) advokatutgifter og mye stress og energi er benyttet i saken. IF har med dett bevist over en hver rimelig tvil at de har elendig kundeservice, meget tvilsom moral og prøver konstant å ha hale ut tid og energi fra deg som kunde. Slik at du selv skal droppe saken. Advokat er veldig sikker på at vi vinner dette og har alt som beviser vårt krav mot IF. Men er tydelig at dette må gå helt til et saksmål. Denne energien får du som kunde aldri tilbake..så mitt beste råd er å styre langt unna.
God hjelp når det er behov for det. Har fått meget god hjelp og støtte fra IF når uhell har inntruffet.
If har gitt god kundebehandling. Min vurdering at forsikringskostnadene er høye.