If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har flere ganger hørt fra bekjent at de er misfornøyd med If sine håndtering av kunder. Hver gang det ringes for å få hjelp prøve de å selge andre produkter og spille på redsel. Har også fått svært lite informasjon om hva er dekkning når jeg har ønsket å oppgradere forsikringen min. Synes også at egenandel ved skade er altfor høy. Det er jo høyere enn det jeg betaler for året!
Justerer opp prisene straks du bytter til de, eller får justert prisene ned
I mitt tilfelle dreier det seg om skade på motpartens bil som jeg gis skylden for over ett år etter opprinnelig skade. Ingen av skadene er tatt med i skademelding signert av begge sjåfører, men dukker opp som sagt ett år senere. Ikke blir jeg informert om dette. bonustapet bare påføres UTEN å spørre meg om hva jeg ønsker, og arrogansen i saksbehandlingen er under en hver kritikk. Jeg har vært kunde i mange år, men anbefaler på det sterkeste å velge et annet selskap.
Helt ok , ingen annen erfaring
Veldig godt fornøyd !
Mye bra, men dyrt den dagen skaden inntreffer