If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var beste tilbud jeg fant i sammenligningen med andre selskapene som ga meg hele 40% første året da jeg kjøpte meg en bil.
Har registrert skader 4 ganger hos IF, og måtte benytte meg av reise-, bil- og innboforsikring. Fikk alltid pengene jeg trengte, og kundeservice har vært veldig behjelpelig. Når bilen fikk skade en gang like før nyttår, fikk vi gratis leiebil et par ekstra dager, siden alle verkstedene var stengt og det tok lengere tid å reparere. Når vi hadde innbrud i huset fikk vi alt utbetalt uten problem, og døren fikset i tillegg. Et par ganger fant jeg ut om noe annet som hadde forsvunnet, og da var det bare å fyre av en epost til saksbehandleren, så var pengene på konto ila et par dager. Det eneste som er litt kjipt er at de er en av de dyrere selskapene, og derfor byttet jeg for et par år siden. Men jeg synes det er verdt pengene å vite at du blir behandlet godt når skaden kommer, og vurderer å bytte tilbake.
Bra respons fra kundeservice. Var dog uvilig å presse prisen det lille som skulle til for å flytte den siste forsikringen til IF.
kundevennlige, bra på oppfølging av kunder og skadehendelser. Noe dyre, å litt rot en gang i blant med avtalene.
Fremdeles litt dyrt, men veldig bra ved skade. Har hatt vannskade på bad, reparasjonen gikk smertefritt, det samme gjorde oppgjøret.
Kjempefornøyd med kundeservicen, alltid løsningsorientert, oppspar av egenandelsfordel, eneste som har det.
Det som er bra er at de gjør det de absolutt må, og det må de jo nesten da de er et forsikringsselskap. Det som er dårlig er at de ikke strekker seg en centimeter ekstra for kundene sine.