If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har alt behov for min del. Men ulempen er at det er dyrt med forsikring.
bra jobbet
Ingen kommentar
Hadde vært kunde hos If i veldig mange år,mye takket være den lokale kundekontakten deres som jeg hadde tillit til og som var dyktig. Hadde i disse årene ikke skader, så de tjente gode penger på meg, men da bilen min ble påkjørt av en lastebil bakfra,ble vi alvorlig uenige. Tiltross for at sjåføren sa både til meg og politiet som kom til stedet at han hadde vært uoppmerksom,og dette ble loggført, så var det først og fremst forsikringspapirene, som visstnok ikke var helt riktig utfylt,som selskapet la mest vekt på. De betalte riktignok skaden,men jeg måtte betale egenandel og de var blitt enige med motpartens selskap om skylddeling, så jeg mistet også bonusopptjeningen. Til tross for at jeg ba de om å ta kontakt med politiet for å få utskrift av loggen deres, så var de helt uinteressert i det. Selskapet ved deres agenter ringer med ujevne mellomrom for å tilby meg forsikring igjen, men aldri, aldri If igjen, om jeg så får de gratis. Man må kunne stole på selskapet som man har.
Dårligste informeringen jeg har opplevd!
Veldig dyr forsikring
Syntes det er noe dyrt i forhold til hva andre betaler i andre selskaper som jeg har hørt. Når jeg reiste i Mexico (1.5 mnd) forsvant all bagasjen til meg og sønnen min - det vi hadde var det vi hadde på oss den dagen. det tok flere dager før jeg fikk tak i de riktige folkene som kunne hjelpe oss og fikk til slutt i forskudd utbetalt krisesum på 5000. Jeg ble satt over til 3-4 forskjellige land og frem og tilbake på i nesten 3 dager. Kundeservice sa jeg skulle få tilbake på forsikringen det jeg ringte for, noe jeg ikke fikk. Fikk en telefonregning på nærmere 5000,-