If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårligste informeringen jeg har opplevd!
Veldig dyr forsikring
Syntes det er noe dyrt i forhold til hva andre betaler i andre selskaper som jeg har hørt. Når jeg reiste i Mexico (1.5 mnd) forsvant all bagasjen til meg og sønnen min - det vi hadde var det vi hadde på oss den dagen. det tok flere dager før jeg fikk tak i de riktige folkene som kunne hjelpe oss og fikk til slutt i forskudd utbetalt krisesum på 5000. Jeg ble satt over til 3-4 forskjellige land og frem og tilbake på i nesten 3 dager. Kundeservice sa jeg skulle få tilbake på forsikringen det jeg ringte for, noe jeg ikke fikk. Fikk en telefonregning på nærmere 5000,-
Lavere pris kan være avgjørende for bytte av forsikringsselskap
De klarer ikke å samle forsikringene til en felles faktura pr mnd. Kontaktsiden er blitt mye mer "knotete".
God prosess ved bytting, en kontaktperson å forholde seg til, gode priser