If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra service og god dekning på forsikringer, men dessverre altfor aggressiv i prisøkninger hvert år når man først er blitt kunde.
Legger inn feil opplysninger i forsikringsavtalen for så å forandre det da man som kunde oppdager det, prisen blir da en annen og høyere. Bevisst salgsstrategi? Etter endring stemmer heller ikke opplysningene. Bevisst? Hvordan påvirker det et oppgjør ved en skade? Blir irriterte og rappkjefta da man ringer og forsøker å få dette riktig. Slik jeg har forstått er det penger å tjene for forsikringselskapene dersom de finner grunn til avkorting. Kunden sparer kanskje hundrelapper men ved en skade sparer forsikrinselskapet stort. Begynner å lure på om IF spekulerer i dette da jeg nettopp snakket med en de også la inn feil opplysninger til.
Her er de alltid hyggelige å tar imot kunder med smil og glede å hjelper oss gjennom prosessen.
venter på svar, uenighet. Taksten sa en ting, forsikringen sa en annen ting.
Fornøyd med alt, unntatt pris, derfor kommer jeg til å få pris av andre, spesielt bilene, da jeg føler de er dyre, har kjørt skadefritt så lenge jeg kan huske👍
If er veldig dyrt i forhold til konkurrentene, dårlig kundeservice, og lureri fra A til Å. Har nå fått byttet til Gjensidige, hvor pris og kundeservice er i en helt annen verden. Kommer nok aldri til å bruke If igjen dessverre.
Ikke noe å klage på, ryddig å enkelt. Ikke. God kundeservice