If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice, og kommer med oppdateringer og opplysninger løpende.
Kundekontakt synes å ha veldig kjennskap til utfordringer / behov ved forsikring.
Kundeservicen er bra, alltid hyggelig og hjelpsomme. Trekker 1 stjerne pga pris (totalkunde hos dem i flere år).
Forholdet har gått veldig smertefritt med plussregnskap for IF, og trygghet for meg. Jeg har en fast kundebehandler som er helt suveren, og ekstremt kunnskapsrik. Det har vært noe variende kvalitet når han ikke er tilgjengelig, men jevnt over veldig bra.
Veldig god kundebehandling, alltid hyggelige og positive kundebehandlere! Du får all den hjelp du trenger!
Lever opp til forventningene og trenger ikke å krangle for å få et rettferdig oppgjør.
If/Europeiske tilbød meg ikke hjelp til hjemreise under pandemien samtidig som de først ga meg en avtale om utvidet gyldighet for opphold i utlandet for så å trekke denne skriftlige avtalen tilbake. Jeg befant meg da i utlandet uten hjelp til å komme hjem og med en forsikring som ikke lengre var gyldig. I tillegg til at en hjemreise ville koste 20.000kr., i stedet for mellom 500-1000kr., ville reisen vare i mer enn 24 timer gjennom fire land, for en reise som vanligvis er direkte og under 3 timer. If mente at jeg skulle reise på denne måten selv om det kunne medføre smitte av Covid-19 på fulle fly uten maske og med stor risiko for å strande i et av landene på vei hjem, og beholde forsikringen eller være trygg der jeg var men uten gyldig forsikring. Jeg sa opp forsikringen umiddelbart.