If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lever opp til forventningene og trenger ikke å krangle for å få et rettferdig oppgjør.
If/Europeiske tilbød meg ikke hjelp til hjemreise under pandemien samtidig som de først ga meg en avtale om utvidet gyldighet for opphold i utlandet for så å trekke denne skriftlige avtalen tilbake. Jeg befant meg da i utlandet uten hjelp til å komme hjem og med en forsikring som ikke lengre var gyldig. I tillegg til at en hjemreise ville koste 20.000kr., i stedet for mellom 500-1000kr., ville reisen vare i mer enn 24 timer gjennom fire land, for en reise som vanligvis er direkte og under 3 timer. If mente at jeg skulle reise på denne måten selv om det kunne medføre smitte av Covid-19 på fulle fly uten maske og med stor risiko for å strande i et av landene på vei hjem, og beholde forsikringen eller være trygg der jeg var men uten gyldig forsikring. Jeg sa opp forsikringen umiddelbart.
Hyggelig folk Det meste er vel bra Bare gode erfaringer med if
Har alltid blitt saklig håndtert og lyttet til. Når andre har dumpet priser for å få salget, har IF alltid vært konkurransedyktige.
Rask hjelp ved uhell. Rask utbetaling og effektiv kundebehandling.
Jeg har vært meget fornøyd med If, men når jeg denne gang fikk papirene, fikk jeg sjokk over prisøkningen.
Urettferdig behandlere kundene sine. Det hjelper heller ikke å klage da de ikke ser på saken fra et nøytralt ståsted.