If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært prisendring siden Corona. Veldig vanskelig i å gi god pris og for mye høy årspris.
Har vært svært godt fornøyd med selskapet, så lenge det ikke var uhell. Opplevde at i det øyeblikket jeg var uheldig, ikke uforsiktig, ble opplevelsen at jeg ble en «kvise» på nesen ... Har nærmest opplevd å bli irettesatt, og måtte påpeke dette for vedkommende saksbehandler, hvorpå hun ble overdrevent hyggelig. De ansatte har svært spesifikke felt de arbeider med, og vil ikke gi konkret informasjon om saker med spørsmål om f.eks hva som ble utbetalt for et tyveri. Jeg må da starte helt på nytt, med mange tastevalg, før jeg får beskjed om at dette kan ikke den jeg er kommet til svare på, farvel. Ny runde ...
Mine verste forventninger om hvor dårlig forsikringsselskap behandler sine kunder når man forsøker å benytte seg av forsikringene er bekreftet med IF. For å presisere gjelder dette Europeiske reiseforsikring. De siste 10 år har jeg hatt to tilfeller. Man blir alltid møtt med et stort nei. Alt er vanskelig. Ingen velvilje. Henviser du til konkrete punkter i vilkårene blir du møtt med latter(!) og benektelse fra de som håndterer skader. De er profesjonelle kranglefanter som har som oppgave å slite ut din tålmodighet.
Har vært If kunde i mange år å alltid fått god service. Syntes prisen begynte å bli veldig stiv å sjekket derfor med andre selskaper å fikk da et sjokk. Kan spare opp mot 7-18000 i året til sammenligning. Har sjekket pris på 4 biler, hus, hund og reise. Ingen skader på mange år.
Har ikke brukt selskapet for skade-erstatning enda, Vet ikke om de er bra eller dårlige.
forsikring oppgjør er bra. har had en brann på ei hytte.
God kundeservice men opplevde nå litt høy pris ved bytte av bil