If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter 12år som trofast IF kunde bytter jeg øyeblikkelig etter å ha blitt nektet å tegne flere forsikringer, da jeg tydligvis har hatt en bil for mye forsikret hos dem. Dette er tragisk teit kundebehandling, og nå blir alle forsikringer flyttet. ALDRI mer IF!
Tror ikke IF er noe bedre enn konkurrentene sine. Har nesten ikke (heldigvis) belastet selskapet og har vært kunde i mer enn 20 år. Vært kunde siden Haugesund Sjø, da hadde vi et mer personlig forhold til selskapet. Føler at nye kunder får et vel så godt tilbud som vi trofaste (lite belastende) kunder.
Er fornøgd med kundebehandling og forsikringsoppgjør når uhell er ute. Går fort og alt. Meget fornøgd. Kan alltids vere billigere :)
Få alt skriftlig fra dette selskapet! Jeg ble oppringt av en selger fra IF da jeg hadde tegnet innbo. Selgeren forsøkte å selge meg opp på en dyrere forsikring med bredere dekning. Jeg spurte om den utvidede forsikringen dekket uhell/knust glass på induksjonstopp. Selger sa ja, og at jeg derfor burde oppgradere. Jeg oppgraderte. 1 år sendere mistet jeg en stekepanne på induksjonstoppen. Den knuste. Ringte IF. De sa at selgeren hadde gitt meg feil info, og at det ikke var korrekt. De hadde alle mine samtaler med dem på bånd, men ikke samtalen der selgeren ringte meg! Skitten forretningspraksis, og null ansvar!
ved skade tidligere bev det gjort opp meget fort og uten en masse tilleggspørsmål. og spesielt prisen på veteranbilforsikringen.
Jeg har kunde hos if mange år. Jeg vil se på andre selskaper på grunn av prisen.
Høye summer, og dårlige når man trenger hjelp, bruker brukte deler, uten noe for for kompensjasjon, ok bilen var 15000,- unne markedsverdi, dårlig på mnd avdrag, spriker,