If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flinke på og fikse opp men gir ikke meg noe for når prisen er nesten 50000 i året ble lovet alt for 36000 i året.. dårlig..
Har dårlig erfaring med IF. Vil ikke/orker ikke å svare på henvendelse angående skade på innbo. Virker som de er for "stor" ihht andre selskap. Dårlig kundebehandling
Årlig Forsikringspremien øker selv om vi aldri har meldt inn skade de siste 8 årene. De varsler med at det skal øke. Man må ringe hvert år for å få nytt tilbud.
Jeg har vært kunde i If i 30 år, men har nå blitt frastjålet helt nye sommerdekk, som de ikke for dekning for- Dette aksepteres ikke, If er valgt fordi de er kjent for å gi dekning når skade inntreffer, men det gjør de altså ikke.
Har god erfaring med if, hyggelige folk på kundeservice, ikke noe å klage på, bortsett på prisen.
Rask behandling og oppgjør hyggelig kundebehandling. Kjapp tilbakemelding.
Kundesenteret som tar deg i mot er eksepsjonell. Medarbeiderne på kundeservice fortjener all skryt. De kan sin jobb. Saksbehandlerne derimot, som er litt for godt satt i rollen sin er helt på trynet. Styr unna om du faktisk kunne tenkt deg hjelp når det uventede oppstår.