If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice. Behandlerne er bare sure. Tar lang tid å få tak i dem
Når jeg endelig kom igjennom etter 4 førsøk. Så var det en opplysning som selger aldri har innformert meg om og det var egenandelen. Den kan jeg sette selv har har jeg funnet ut. Husker ikke ordrett hva som ble sagt. Men desverre følte jeg meg som en kjeltring. Og dårlig kundebehandling. Han gjorde ingen feil hadde rett i det han sa. Men jeg orker ikke å ha et forsikrings selkap der jeg må bruke en halv dag på å få kontakt med dere.
Prisene var skyhøye. Jeg har hatt og kjørt bil i mange år, og skal ha forsikringen på megselv for første gang, aldri hatt bruk for forsikring, men må ha da det er forbudt uten. Ettersom dette er min første bilforsikring, har jeg ikke opplevd dårligere priser. Jeg bruker bil mye, og mest til og fra jobb, ca 45min hver vei. Jeg kjøpte meg en brukt 2017 hybrid fra VW for å kjøre billigst mulig. Men med disse prisene, er alt unødvendig dyrt uansett.
Et trygt og godt selskap som øker prisene jevnt og trutt som alle andre!
Dårlig info på prisstigninger og de har også mye bra men nå det siste året så kommer det så mye vilkår at jeg har ikke noe dekning snart på de jeg har. Alle forsikringer burde hatt en bedre pris for uføre og resten som har mistet 40% av sin egen inntekt
Jeg har vært kunde av If i flere tiår, har aldri hatt problemer, verken med å endre forsikringer, eller ved skademelding og skadeoppgjør. Kundeservice svarer raskt på henvendelser, og den digitale løsningen både på nett og i mobilapp fungerer svært tilfredsstillende. kan anbefales.
Får 1 mnd gratis forsikring ved kjøp av ny bil, viser seg etterpå at det også er 1 mnd oppsigelse på denne, og når forsikringen da koster mer enn dobbelt så mye som hos andre selskaper så blir det en dyr erfaring. STYR UNNA IF sin bilforsikring, bare svindel, gir vekk gratis for så å ta betalt for bindings periode de ikke informerer om.