If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde av If i flere tiår, har aldri hatt problemer, verken med å endre forsikringer, eller ved skademelding og skadeoppgjør. Kundeservice svarer raskt på henvendelser, og den digitale løsningen både på nett og i mobilapp fungerer svært tilfredsstillende. kan anbefales.
Får 1 mnd gratis forsikring ved kjøp av ny bil, viser seg etterpå at det også er 1 mnd oppsigelse på denne, og når forsikringen da koster mer enn dobbelt så mye som hos andre selskaper så blir det en dyr erfaring. STYR UNNA IF sin bilforsikring, bare svindel, gir vekk gratis for så å ta betalt for bindings periode de ikke informerer om.
Hadde brann i hytte og ble godt ivaretatt i ettertid..
Reparasjon av bil var svært mangelfull. If forsikring åpnet saken, men takstmann nektet. Snytt for reparasjon på ca. 60.000 kroner. Jeg burde ha hørt på advarslene når det gjelder If forsikring. "Kjent for å betrakte kunde som kjeltringer til det motsatte er bevist" var advarslene som som ble gitt. Jeg mener takstmannen burde følge bedre med på hvordan enkelte verksteder gjør jobben framfor å kjempe mot kunden. Etter min og svært mange andres mening (søk i google og les selv), det frekkeste og minst kundevennlige forsikringsselskap i landet.
God,er meget fornøyd,men kanankje prisen er for høy.
If har vært den billigste og med gode vilkår. Jeg ønsker å kontrolere om defremdeles er billigst
God kundeservice. Imøtekommende ansatte. Bra priser på forsikring.