If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å få svar, stort sett hyggelige kundebehandlere. Må kvart år krangle da if tror at vi ikke sjekker med andre selskap og sammenligner pris og kvalitet kanskje fordi de ser at vi er i 70 åra og tror vi ikkje følger med.
Har egentlig vært veldig fornøyd med selskapet, men synes det er dyrt.
Prisen er grunnen til at jeg vil se hva andre selskaper kan tilby.
Kjempe fornøyd! Hadde vannskade i huset, de ordnet kjapt opp og ordnet greit forhold til egenandel.
Ingen erfaring med skader eller krav, men har vært positivt overrasket over kundeservice.
Mine opplevelser med if har det aldri vært noe og utsette på gjennom mange år, men som sagt noe høy premie føler jeg.
IF har trivelige kundebehandlere, etter min mening, som er svært behjelpelige. Etter min erfaring har de også lagt noe lavere i pris en de andre forsikringsselskapene jeg har kontaktet. Men billig er ikke alltid bra, spesielt når uhellet er ute og det viser seg at forsikringen ikke er like omfattende som en hadde trodd. Skadeavdelingen deres er det rett og slett latterlig, med en innstilling til kunder som ikke hører hjemme noen plass. Har rett og slett mistet all tillit til dem og for min del skal ingenting verdifullt eller kjært forsikres hos dem mer. Vær veldig grundig når du leser igjennom vilkårene deres før du evt. kjøper forsikring der. Kan de vri det til sin fordel så gjør de det.