If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De bør ha en bemanning som står i stil med antall henvendelser. De stjeler for mye tid av kundene som må vente i "evighet" på tilbakemelding.
Vedr. skade av et bad, fikk vi et tilbud fra If`s takstmann om et kontantoppgjør pålydende ca. kr. 19.000.- Etter tilbakemelding om at det var for lite, økte de til ca. 10.000.- mer. Da tilbød vi takstmannens firma å fikse badet for den prisen, men det ville de ikke. Et seriøst firma reparerte badet for kr. 75.000.- De påtok seg reparasjonen rimelig pga. tidligere samarbeide. Ps. Kommunikasjonen med kontaktpersonen hos If var så dårlig at vi ba om en ny kontaktperson, og det hjalp!
Trygg og profesjonelle, men ganske kostbare avtaler.
Hyggelige saksbehandlere og raskt svar på det jeg lurte på.
God på bil - hjelpeløs og mangelfull på hus / skade.
De har gjort det de kan for at vi skal være fornøyd. Vi har god erfaring med kundeservice.
Tiltross "idiot" forsikring, ble jeg tilbudt 3450kr i forsikring for min 9mnd gamle tlf, som jeg har gitt ca 8800kr for. evt swap... Dette er overhode ikke interessant å sitte og betale for! Forrige gang jeg måtte bruke reiseforsikring, var det så mye styr at jeg ga opp. Resultat: 0 erstatning.. Her blir det bytte, for dette holder ikke mål. Her kan alt bare bli bedre, for bunnen er nådd!