JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg hadde vannskade i hele kjeller etter tilbakeslag i kloakk. Takstmann ringte og avtalte befaring. Befaringen var grei men langt fra fullstendig. Dekningen han ga var på 2/3 av kjeller. Han nektet å dekke badet da "vannet under badet kunne ha kommet fra en annen plass" Takstmann lagde også en takst basert på at jeg som kunde skulle utbedre skaden selv. Dette selv om jeg sa at jeg ikke ønsket det. Etter befaringen ble jeg aldri kontaket av hverken takstmann eller forsikringsselskap. Jeg ringte utallige ganger, sendte flere mailer og fikk aldri svar. Første svar jeg fikk var avslaget på klagen : Kunden ønket ikke hjelp var deres konklusjon. Styr unna folkens, forsikringen er billig, noe som gjenspeiler seg i dårlig kvalifiserte ansatte. Hvilken belønning etter over 20 år som kunde.
Godt fornøyd med priser og at det er enkelt og grei oversikt
God service. Får hjelp når det trengs. Kundevennlige
Har vært kunde her i 20 år. Nå er det på tide å bytte til det bedre. En gang i fortiden var dette selskapet beryktet for sin lave pris og sine gode forkjempere. Nå er det blitt ett "tett sluk" . På tide med en oppgradering. Sbanken kanskje, slik som ståa er i Q4 2020. Må vurdere nøye mot anbefalingen om å velge lokalt. (vil jo ikke tape mer enn nødvendig heller). Se på mulighetene, det finnes alltid ett bedre alternativ. Bytt.no, takk for god oversikt. Jeg kommer tilbake, dette var bedre enn kunst i mine øyne.
Veldig bra, super fornøyd, alltid kjapt oppgjør....
God kunde service får alltid svar vist det er noe jeg lurer på har hatt dem i 3 år nå er kjempe fornøyd og er billig forsikring for meg som er ung, ingen andre forsikringsselskaper klarer å sammenligne prisen jeg får fra Jbf 😃
Grunn av covid19,fikk ikke dekket min avbestilling på reise.jeg fikk ikke dekket kostnader fikk grunn av evakuering fra utlandet.