JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg fikk inntrykk på at det dem prøver å løse ting uten å betale for det . Krever mye rart og til slutt blir du lei av å sende inn ting .
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Dette tar jeg med videre internt, det er ikke slik vi ønsker å bli oppfattet. Hilsen Jbf
La meg utdype den; Etter min erfaring har jbf de beste prisene på forsikringene sine og ved det ene uhellet jeg hadde så ble alt ordnet opp i effektivt. Når jeg byttet over til jbf for bilforsikringen min så gikk jeg fra Delkasko m/25.000km årlig for 19.000kr til Delkasko m/Fri km for 9.000kr. Noe jeg (på den tiden med lærlinglønn) satte stor pris på! Anbefales.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin mandag, Hilsen Jbf
Da alt foregikk på nett, fikk jeg hjelp til å sende inn krav og vedlegg. Det gikk ikke mange dagene før oppgjøret var på min konto. Kanskje en idé å beskrive hvordan man legger til vedlegg, en egen side for denne og lignende informasjon.
Takk for fin tilbakemelding og godt innspill. Tar med dette videre internt! Hilsen Jbf
Fort og veldig greit oppgjør Ble avgjort samme dag uten noe om og men.
Takk for din tilbakemelding! Hilsen Jbf
Bra og rask behandling av saker. Innblanding av ekstern skadebehandler har vi dårlig erfaring med fra selskapet. Men eller er det ikkje noe negativt å si om selskapet eg har vert kunde i 20 år til. Rask besluttsomhet og trygg ivaretagelse.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ha en riktig fin helg når den tid kommer, Hilsen Jbf
Billig dritt forsikring. Lover og lyver for å kapre kunder. Når forsikringskrav sendes blir det avvist, selv om det er blitt lovet oppgjør dersom visse krav blir gjort gjeldende. Blant annet. Ingen positiv opplevelse til nå! Betaler glatt mer for skikkelig forsikring. Jakter ny forsikring i disse dager. Forbedring: slutte å lure for å kapre kunder!
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, synd å høre om din opplevelse med oss. Jeg tar dette videre med internt, det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jbf
Tar en stund før man får svar på skadeoppgjøret. Må etterspørre og da har det ordnet seg relativt raskt. Synes det er unødvendig å må etterspørre, men har fått god kundeservice ved hendvendelser.
Takk for tilbakemeldingen din, jeg tar dette videre slik at vi kan jobbe med å bli enda bedre! Hilsen Jbf