KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Aldri hatt problemer, får svar og evt hjelp raskt. Virker som dette er en billig og god forsikring. Sjekker jevnlig om det finnes bedre og billigere - men har hittil ikke funnet det!
Hei. Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. KLP/ Christine
Jeg har aldri vært så ødelagt i hele mitt liv etter en yrkesskade og sak mot klp. De trenerer og aviviser alt som har med inntektstap, skade osv. Ved telefon kontakt møter du arrogante og lite hyggelige folk. Ufattelig at kommunen kan være bekjent av å ha sine forsikringer for ansatte i dette selskapet. Jeg anbefaler ingen å ha noen forsikringer i dette selskapet. Synd at man er bundet av dette selskapet i jobbsammenheng.
Hei og takk for tilbakemelding. Det er ikke hyggelig lesing at du har denne opplevelsen med oss. Vi kan dessverre ikke svare ut enkelsaker her, men ber deg ta kontakt med oss så vi kan se på denne saken.
I'm with KLP from 2016, very happy, good service 😊😊
Takk for hyggelig tilbakemelding !
Fikk en yrkesskade for et og halvt år siden. NAV godkjente saken på dagen. Etter 1 år måtte jeg over på AAP og da skulle KLP dekket med uførepensjon eller en yrkeskadedekning! Ingen ting er blitt gjort,. De trenerer saken på det groveste og sier de har ihvertfall 3 mnd! saksbehandlingstid. Trodde man var dekket igjennom kommunen men så feil man kan ta... For et elendig selskap skal man leite lenge etter,
Hei og takk for tilbakemelding. Det er ikke hyggelig lesing at du har denne opplevelsen med oss. Vi kan dessverre ikke svare ut enkelsaker her, men ber deg ta kontakt med oss så vi kan se på denne saken.
Hva enn du måtte gjøre vedrørende forsikring, hold deg UNNA dette selskapet. De er elendige på: Dekning av skade, kundeservice, avtaler vedrørende oppsigelse, ulike avtaler du måtte gjøre ved tegning av forsikringer o.s.v. Joda du kan nok få en god pris fra dem, men hva hjelper det når det bare er problemer etterpå. Vi har hatt alle våre forsikringer her i 1 år men med alle dårlige opplevelser har vi byttet til annet selskap og er endelig ferdig med KLP. Eller rettere sagt, vi trodde vi var helt ferdige med dem men det var selvsagt for godt til å være sant. Vårt nye selskap sendte oppsigelse til KLP tidlig i Januar, men denne hevder selvsagt KLP at de fortsatt ikke har mottatt!! STYR UNNA!!
Hei og takk for tilbakemelding. Det er ikke hyggelig lesing at du har denne opplevelsen med oss. Vi kan dessverre ikke svare ut enkelsaker her, men ber deg ta kontakt med oss så vi kan se på denne saken.
Synes jeg ofte må ta kontakt pga fakturarot og ringer jeg så blir ikke feil rettet opp.
Gir ikke innsynsrett i forsikringene til min kone.