KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg skriver denne meldingen for å uttrykke min skuffelse over deres kundeservice som virker mer opptatt av å villede kunder og ikke gi nødvendig informasjon. Jeg har hatt min bilforsikring hos deres selskap i tre år, og nylig tok jeg kontakt med kundeservice for å endre forsikringen min fra full til delvis dekning. Men behandlingen jeg fikk var skuffende. Deres responstid på mine henvendelser var altfor lang, og da jeg ba om å ombestemme meg og ikke endre den forrige avtalen min, ga de meg ikke tilstrekkelig informasjon om at jeg måtte fylle ut et skjema og sende det til dem innen 14 dager for at det skulle gjelde. De sendte mail etter at angreretten hadde gått ut. De har heller ikke besvart mine spørsmål både i telefoner og e-poster eller gitt meg noen forklaring. Jeg vil også gjøre det klart at jeg ikke vil anbefale deres selskap til noen. Jeg vil heller forsikre min bil hos et selskap som hjelper kunder, gir dem informasjon og ikke prøver å villede dem. Jeg vil også oppfordre alle som leser dette til å tenke to ganger før de velger KLP som forsikringsselskap. Jeg håper denne meldingen vil få dere til å ta tak i deres problemer med kundeservicen og at dere vil stoppe praksisen med å villede kunder. Med vennlig hilsen,
Hei! Vi ønsker at du tar kontakt med oss på tlf 55548500 (man-fre 08-16) eller sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se på avtalen din og hva du ikke har fått svar på. Vi besvarer alle skriftlige henvendelser innen 24 timer på virkedager. Det kan være noe lenger responstid etter påske på grunn av alle helligdagene. Ønsker deg en god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
Lokker med lav pris i forhold til konkurrenter ,når du har behov for å bruke forsikring går det lang tid for du svarer å du får avslag på å få ting dekket selv om du henviser til samme vilkår som andre forsikringsselskap ,så velger KLP å gi avslag.fraråder alle til å forsikre seg i KLP
Hei! Vi ønsker at du tar kontakt med oss på tlf 55548500 (man-fre 08-16) eller på e-post [email protected] slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
Alt for høg pris økning, alle forsikringer gikk opp
Hei! Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55548500 (man-fre 08-16) eller send oss en e-post til [email protected] så kan vi gå gjennom avtalen din. Ønsker deg en god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
fantastiske medarbeidere , gir en fantastisk tilbake melding på spørsmål
Hei! Så hyggelig at du er fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på å få høre. Ønsker deg en riktig god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
Gode omtaler om KLP! Gode tilbud og hyggelige kundebehandlere.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig god helg! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Har god erfaring med Klp.De har gode medlemstilbud
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig god helg! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Jeg har tidligere hatt KLP forsikring og var veldig fornøyd (bil, hus, innbo, reise m.m), bortsett fra at jeg valgte å ha hundeforsikringen i annet selskap den gang. Det ble dyrt og samlet derfor alle ett sted (annet selskap med gunstige vilkår og pris). Jeg (som medlem) valgte å bytte til KLP banken for ett år siden og er veldig fornøyd med banken i KLP og har lyst til å bli total kunde, for å samle alt hos dere, men det som holder meg litt igjen er fortsatt hundeforsikringen. Jeg ser at dere har blitt bedre på vilkår, dekning og mulige forsikringssum ( 60.000,- vet.utgifter er bra!), men jeg savner noe: 1. Lengre dekning enn 10 år på vet.utgifter - f.eks livet ut som de fleste selskap har. 2. Mulighet for direkte oppgjør med Veterinær i Norge. Jeg ser at en del selskap tilbyr dette med direkteoppgjør i Norge, som tidligere ikke har hatt det. Er dette noe KLP også vurderer?
Hei! Det er hyggelig å høre at du ønsker å være totalkunde i KLP :) Nytt hos oss er at det ikke lenger er noe opphørsalder for hund, den varer livet ut. Har du alle forsikringene dine hos oss kan vi vurdere den forsikringssummen du ønsker på veterinærutgifter. Vi har dessverre ikke direkte oppgjør med veterinær. Håper du likevel vil vurdere å flytte forsikringene til oss! Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55548500 eller send oss en e-post til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice