KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt for høg pris økning, alle forsikringer gikk opp
Hei! Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55548500 (man-fre 08-16) eller send oss en e-post til [email protected] så kan vi gå gjennom avtalen din. Ønsker deg en god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
fantastiske medarbeidere , gir en fantastisk tilbake melding på spørsmål
Hei! Så hyggelig at du er fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på å få høre. Ønsker deg en riktig god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
Gode omtaler om KLP! Gode tilbud og hyggelige kundebehandlere.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig god helg! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Har god erfaring med Klp.De har gode medlemstilbud
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig god helg! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Jeg har tidligere hatt KLP forsikring og var veldig fornøyd (bil, hus, innbo, reise m.m), bortsett fra at jeg valgte å ha hundeforsikringen i annet selskap den gang. Det ble dyrt og samlet derfor alle ett sted (annet selskap med gunstige vilkår og pris). Jeg (som medlem) valgte å bytte til KLP banken for ett år siden og er veldig fornøyd med banken i KLP og har lyst til å bli total kunde, for å samle alt hos dere, men det som holder meg litt igjen er fortsatt hundeforsikringen. Jeg ser at dere har blitt bedre på vilkår, dekning og mulige forsikringssum ( 60.000,- vet.utgifter er bra!), men jeg savner noe: 1. Lengre dekning enn 10 år på vet.utgifter - f.eks livet ut som de fleste selskap har. 2. Mulighet for direkte oppgjør med Veterinær i Norge. Jeg ser at en del selskap tilbyr dette med direkteoppgjør i Norge, som tidligere ikke har hatt det. Er dette noe KLP også vurderer?
Hei! Det er hyggelig å høre at du ønsker å være totalkunde i KLP :) Nytt hos oss er at det ikke lenger er noe opphørsalder for hund, den varer livet ut. Har du alle forsikringene dine hos oss kan vi vurdere den forsikringssummen du ønsker på veterinærutgifter. Vi har dessverre ikke direkte oppgjør med veterinær. Håper du likevel vil vurdere å flytte forsikringene til oss! Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55548500 eller send oss en e-post til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Bra forsikring for oss som er ansatt i kommunen. Enkel og oversiktlig nettside. Bra service og gunstig pris.
Hei! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Gode priser for medlemmer. Skadesak på bil var bra. Elektrisk sparkesykkel-forsikring var ikke klar når påbudet ble gjeldende i 2023. Bestilling av denne forsikringen og skadesak i ettertid stod ikke til forventningene. Svartid på skadesak hos KLP er og alt for lang. Det samme kan sies om nyregistrering av kjøretøy og saksbehandlingstid. Her måtte jeg vente uker pga. en ikke kommer gjennom på telefon hos KLP
Hei! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre priser og skadebehandlingen på meldt skade på bilen. Våre skadebehandlere er tilgjengelig via kontaktskjema på Min Side og på telefon 55548500 kl 08-16. Forsikring av små elektriske kjøretøy var mulig å tegne fra 16.12.2022 hos oss med oppstart 01.01.2023. Vår telefon 55548500 er betjent kl 08-16. Det kan i enkelte hektiske perioder på dagen være noen minutters ventetid på telefon, men legger man igjen sitt telefonnummer ringer vi opp igjen. Vi har også en egen linje for bilforhandlere ved nyregistrering av kjøretøy. Vi svarer alle skriftlige henvendelser innen 24 timer på virkedager. Vi er også tilgjengelig på chat kl 08-16 på klp.no. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anne/Kundeservice