KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg var i bilulykke i fjor sommer. Har nå fått diagnose 5%varig invalid. Sendte dokumenter fra spesialist jeg har vært hos til KLP forsikring (jeg er forsikret via arbeidstaker) for å få rettmessig utbetaling. Jeg får etter noen dager avvist krav og at det er mitt forsikringsselskap der bilen er forsikret (personskade).som skal dekke og utbetale det jeg har krav på. I følge loven og paragrafer har man krav på utbetaling fra ALLE selskaper man er forsikret i. Det står i lovverket tydelig at det er ingen samordning mellom selskaper og at man derfor har krav på utbetaling fra alle selskaper man er forsikret i.
Hei! Vi på Kundeservice har dessverre ikke tilgang til skadesaker. Ta kontakt med oss på tlf 55548500 for ytterligere informasjon om din sak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Lite ventetid. Tilstede i anliggende sak og Forklarende. Kunne fått raskere effektuering av sak.
Hei! Så fint at det var lite ventetid og at du fikk hjelp til din sak. Ta gjerne kontakt med oss via Kontaktskjemaet på Min Side hvis det er noe du ikke fikk svar på. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Enkelt, ryddig og godt tilbud.Skulle gjerne vært kommunalt ansatt eller helsefaglig ansatt, istedet for sosialfaglig i privat virksomhet, slik at jeg kunne hatt mine øvrige forsikringer og pensjon hos dere.
Hei! Så hyggelig å høre at du synes vi kunne tilby et godt tilbud. Du kan enkelt beregne pris på dine øvrige forsikringer på klp.no. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Flyttet forsikringene til KLP og kundeservicen har så langt vært topp.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fonøyd med selskapsbytte til oss og servicen hos oss! Ta gjerne kontakt med oss dersom du har noen spørsmål til avtalen. Ønsker deg en riktig fin helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Veldig effektivt, rask behandling og hyggelige mennesker. Ville fått toppscore om det ikke jadde vært for at vi fikk to vannskader på 1 år, grunnet nedbørsmengder. Forsikringen økte med 30% etter skade, vannskade av naturkrefter, noe jeg opplever som urimelig.. Vi hadde 1 hus som ble skadet, men har forsikring via klp på to hus med garasje, 2 biler, campingvogn og tilhenger, reise og innbo.. ..alt gikk opp med 30%, noe jeg ikke forstår. KLP oppgav grunn til dette som opplevd økt risiko.
Hei! Det er hygglig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Enkelte forsikringer kan øke i pris etter en skade. Vi på Kundeservice har dessverre ikke innsyn i skadesaker. Hvis du trenger ytterligere opplysninger om din skadesak er du velkommen til å kontakte vår skadeavdeling på tlf 55548500 eller bruke kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Stabile og konkurransedyktige priser. Litt "gammeldags" nettside.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med prisene hos oss. Jeg tar med tilbakemeldingen om nettsiden til våre utviklere slik at vi kan forbedre oss på sikt. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Gode selgere som var overbevisende at jeg vil spare penger på bytte forsikring til klp.
Hei! Det er hyggelig å høre at du ønsket å bli kunde hos oss. Dersom du har spørsmål om avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500, chat eller via kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice