KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Topp service,topp service fra damen som hjalp meg med registrering via tlf i dag
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med KLP Skadeforsikring og hjelpen du fikk av oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Har nettopp skifta forsikringsselskap, så langt positivt. 50-år som kunde i eit anna forsikringsselskap
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og vi skal gjøre det vi kan for at du blir like fornøyd i fremtiden også. KLP Skadeforsikring/Pia
Dessverre så dekker standard hus forsikring ikke vannskader som ikke er fra rør eller fra terreng. Men går man på min side og ser på forsikring så står det dekker vannskader. Var ingen som sa til meg når jeg ringte og bestilte husforsikring at dette ikke var dekket. Sitter med skjegget i postkassen nå og må dekke alt selv. Skal flytte mine forsikringer ved neste anledning.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at du ikke fikk dekket vannskaden. Dessverre må man ha dekningen Hus Maks om man ønsker å få dekket vannsintregning gjennom vegger eller tak. KLP Skadeforsikring/Pia
Veldig hyggelig og tydelig rådgiver. I dag har jeg spart 6000,-! Jeg har egentlig ikke så mye mer og si. Har vært ute og feiret med en bedre middag.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er gledelig å lese at du sparte så mye penger og at du kunne feire det! Vi er også glad for at du er fornøyd med rådgiveren som hjalp deg. KLP Skadeforsikring/Pia
Så langt er jeg veldig fornøyd med KLP. Har heldigvis ikke hatt noe skadeoppgjør med dem enda, men er i hvertfall veldig fornøyd med prisen jeg betaler totalt på 3 biler, hus, innbo og reiseforsikring, sammenlignet med tilbudene jeg har i fra andre selskap.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med prisen du har fått i KLP. Vi håper også at du er like fornøyd med hjelpen du får ved en eventuell skade! KLP Skadeforsikring/Pia
Under bestilling av ny bilforsikring får jeg en pris på det som er lagt i handlekurv, en ny og høyere pris når handlekurven er bekreftet og en enda høyere når forsikringsavtalen kommer. Fra å fokusere på en pris pr måned under bestillingsprosedyren fokuseres det på en månedspris inkl trafikkforsikringen i forsikringsavtalen. Satser KLP på at potensielle kunder er dumme eller inkompetente eller er det bare det samme hos dem selv? Har snakket med en kunderådgiver som lovte meg forsikringen til den oppgitte/for meg avtalte prisen etter innsending av dokumentasjon. Så gjenstår det å se om de holder det de lover? Jeg skal ihvertfall holde det jeg lovet: Holder de ikke ord skifter jeg bare selskap og kommer aldri tilbake!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Ser at du har fått hjelp med denne som lovet av min kollega. Anser da denne saken som løst og at du har fått den hjelpen du trenger. KLP Skadeforsikring/Pia
Alt er ok unntak av bilforsikring som er for dyr for meg
Hei, Takk for din tilbakemelding. Du må gjerne ta kontakt med oss vedrørende bilforsikringen din, vi har sett det er en del endringer i kjøremønster etter korona. Du kan kontakte oss enten på telefon eller gjennom kontaktskjemaet våres på www.klp.no. KLP Skadeforsikring/Pia