KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rotete system. Mailer 3-4 ganger året hvor forsikring nullstilles og startes. Plutselig penger tilbake og så regning i posten med purregebyr.
Forholdvis rimelig, bra kundeservice. Men har blitt litt dyrere i det siste.
Det informeres av KLP om at rabatt kan oppnås om en har gjennomført sikkerhets-sjekk av elanlegget, Infratek gjør den jobben PÅ VEGNE av eltilsynet (som er øverste instans på sjekk av el) Infratek konkluderer etter sjekk hele huset med at alt er funnet iorden og ok-Ingen feil funnet....Godkjent. når jeg sender kopi av tilsynsrapporten sier KLP at de ikke godtar denne som dokumentasjon??? Finner jeg bare annet forsikringsselskap som verdsetter kunder som Aldri har hatt skadeutbetaling / bonusberøvende eller annet på noen av sine poliser er vår tid i KLP over -Og de kan droppe først som sist i å prøve seg på et antall "rednings-telefoner" når alle våre forsikringer er flyttet derfra. KLP framstår for meg som noen som bare Leker forsikring, så kanskje like bra å oppdage det nå FØR man havner i en evnt skadesituasjon..
Opplever at når skaden først har skjedd - vanninntrengning i bolig - så er det vanskelig å få tak i hjelp/ melde inn skaden for å skadebegrense og satt i gang tiltak. Dårlig på kundebehandling og mest opptatt av å avdekke skyld/årsak og spare mest penger for sin arbeidsgiver. Jeg forventer at når en skade først har skjedd så skal forsikringsselskapet trå til og sette igang tiltak og berolige kunden med at alt ordner seg og at det vil bli ordnet på beste måte. Det oppleves dessverre ikke slik fra dette forsikringsselskapet.
Her virker ikke noe når det gjeller. Det er din skyld ,og behandling som får deg til å lure. Hva skal man med forsikring.
Kundebehandling er ikke noe de kan hos KLP. Minnet mest om Etaten med Atle Antonsen.
Alltid fått svar på spørsmål, veiledning og hjelp. Rask og kompetent. Anbefales på det sterkeste!