KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplever at når skaden først har skjedd - vanninntrengning i bolig - så er det vanskelig å få tak i hjelp/ melde inn skaden for å skadebegrense og satt i gang tiltak. Dårlig på kundebehandling og mest opptatt av å avdekke skyld/årsak og spare mest penger for sin arbeidsgiver. Jeg forventer at når en skade først har skjedd så skal forsikringsselskapet trå til og sette igang tiltak og berolige kunden med at alt ordner seg og at det vil bli ordnet på beste måte. Det oppleves dessverre ikke slik fra dette forsikringsselskapet.
Her virker ikke noe når det gjeller. Det er din skyld ,og behandling som får deg til å lure. Hva skal man med forsikring.
Kundebehandling er ikke noe de kan hos KLP. Minnet mest om Etaten med Atle Antonsen.
Alltid fått svar på spørsmål, veiledning og hjelp. Rask og kompetent. Anbefales på det sterkeste!
Generelt godt fornøyd med KLP forsikring. Selskapet har akseptable priser.
STRYKKARAKTER. Flyttet min pensjon fra en konkurrent til KLP. Det tok flere måneder før jeg fikk betalt for den måneden jeg flyttet pensjonen til de. Beklageligvis måtte jeg ta saken til klagenemda for å få fortgang i dette. Ikke svarte de på spørsmålene klagenemda stilte, og det tok over 3 uker mellom hver gang de kom med noen kryptiske meldinger. Jeg fikk ikke utbetalt pensjonen som jeg lever av før April, mens opprinnelig skulle jeg ha hatt den i februar. Først svarte KLP med at jeg mistet ikke pengene, jeg kom til å få lagt en ekstra måned etter 9 år!!! Dette skulle ha gått helt automatisk!!!
Jeg synes reiseforsikringen er for dyr og vil gjerne motta bedre tilbud.