Knif Trygghet Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen hjelp å få når man må bruke reiseforsikring. Fikk dekt 900 kr av 6000 kr som ble brukt da kofferten forsvant på flyet til syden. Kommer ikke langt med 900 kr til toalettsaker og klær til 2 personeri en uke
Hei! Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse av oss. Hvis du mener at vi har gjort feil i saksbehandlingen ønsker vi at du tar kontakt med oss, slik at vi kan se nærmere på dette. På nettsiden vår kan du også lese om klagemuligheter; https://www.kniftrygghet.no/Klagemuligheter
Kjempe dårlig kundeservice. Elendig forsikringsselskap!!! Har fått vannskade men fikk avslag og de sa opp alle mine andre forsikringer fordi jeg har hatt flere vannskader. Hyggelige når de vil ha kunder men ikke noe hyggelig når kunder trenger hjelp. De ville ikke sende en takstmann heller for å se skader. For Mail at de sier opp alle mine forsikringer. Anbefales IKKE!!!!
Hei. Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse av oss. Hvis du mener at vi har gjort feil i saksbehandlingen ønsker vi at du tar kontakt med oss, slik at vi kan se nærmere på dette. På nettsiden vår kan du også lese om klagemuligheter; https://www.kniftrygghet.no/Klagemuligheter
Var hos Knif i ca et halvt år. Byttet til dem da de var billigst og virket som seriøse. Etter et halvt år meldte jeg inn en skade da jeg fant ut at det rant vann på innsiden av kledningen. Vannet kommer inn i veggen trolig etter montasje av solcelle panel på taket Leverandøren sa de kunne fikse dette sålenge en takstmann sa at skaden kom fra dem. Knif derimot nekter å sende en takstmann intill jeg kan vise til en form for fukt skade inne i huset. Jeg sendte over video og bilder at det renner vann ut av kledningsbordene og viste til artikler som sier dette vil utvikle seg til råte og fukt skade. Men de nekter å sende noen intil jeg kan bevise en skade innendørs. Dette er også med deres beste super forsiking på huset. I tillegg fikk jeg en mail fra dem om at siden jeg hadde noen flere forsikrings saker en de trodde så avslutter de forsikringene mine etter 14 dager. De sa de skulle fullføre behandlingen den pågående saken, men klarer å slette brukeren min samme dag og påstår jeg ikke har aktive forsikinger hos dem. Jeg måtte vise til deres egen mail hvor de sier de skal behandle ferdig saken, for at de skal gidde å svare på skadesaken. I skrivende stund 20 dager etter jeg sa ifra har jeg fortsatt ikke tilgang til profilen min hos dem. Alt virket fint intill man får en skade Styr unna.
Hei Jørgen, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse av oss. Hvis du mener at vi har gjort feil i saksbehandlingen ønsker vi at du tar kontakt med oss, slik at vi kan se nærmere på dette. På nettsiden vår kan du også lese om klagemuligheter; https://www.kniftrygghet.no/Klagemuligheter
God service og hyggelig kontakt gjennom tiden jeg hadde forsikring der.
Dårlig kunde behandling - har sine egne tolkninger av forsikringen sammenlignet andre selskaper i samme sak. Svarer ikke på gjentatte Mail - blir lovet gjentatte ganger å bli ringt opp - ingenting skjer . Var noe bedre kundebehandling under båt/bil -vanskelig å få noe utbetalt på Inbo - blir tilbudt smuler
Kondens og muggvekst samt begynnende råte ble avdekket i kjellerstuen da vi fjernet veggen pga sterk mistanke, plagsomme helseplager som hoste, pustebesvær, allergi, utmattelse og utslett. Problemene kom etter at min sønn flyttet ned i kjellerstuen. Selv om vi hadde den påståtte beste husforsikringen dekket ikke forsikringen noe og vi måtte stå i alle problemene alene . Min sønn måtte bo på stuen og vi ender med å bli syke og hverken ha råd eller kunnskap til å fikse problemene. Advarer andre på det sterkeste mot Knif! Skulle aldri forsikret oss her. Hadde jeg enda spart de tusenlappene jeg betalte de hver måned på sparing hadde vi kunne brukt pengene på å utbedre noe av skaden!! Blir kvalm når jeg leser hva min " super" forsikring ikke dekker.😭
Useriøst og helt ubrukelig forsikringsselskap. Anbefaler dere å holde dere unna dette forsikringsselskapet. Alle jeg har snakket med er sjokkert over behandlingen vi har fått i saken vi har hatt, så her er det bare å holde seg unna. Trodde det var bra å ha et forsikringsselskap, men der tok jeg jammen feil.