Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevde turbohavari på en 2015 mod. BMW X3 for 14 dager siden, gått 55 000 km. Trodde jeg skulle være i trygge hender da jeg valgte en forsikring via Autoconsept som heter Gull når jeg kjøpte bilen ny. Men nei, det eneste jeg opplevde var at de trenerte saken, lette etter et vilkår i de generelle betingelsen for å komme unna erstatningsansvaret, anbefaler på det sterkeste å holde seg unna selskapet. Tok så kontakt med min rådgiver i Nemi forsikring, forklarte problemet og ble henvist til en av deres takstmenn. Traff en meget hyggelig og hjelpsom person, tok umiddelbart affære, sjekket opp saken og meddelte at dette ble dekt av min super forsikring jeg har hos de, alt skjedde i løpet av en time. Autoconsept brukte en uke på å finne vilkåret for avslaget, i tillegg svært dårlig kundebehandling, unngå selskapet.
Var uheldig å ikke få bagasjen min på en reise. Dagen etter jeg kom tok jeg kontakt med Nemi forsikring. Alt løste seg via en telefonsamtale på 3 minutter!! Utrolig bra service og ikke minst hyggelig kar som hjalp meg:-) Anbefaler de på det sterkeste!!
Aldri Nemi forsikring igjen, når uhellet skjer så setter de egne krav og bryr seg ikke i det hele tatt om hva kunden har å si eller kundens meninger. ALDRI NEMI forsikring.
Dårlig at prisen stiger så mye fra et år til den andre (500 kr pr mnd.. )
Er fornøyd med må ha flere forsikringer i samme selskap, får bra prosenter.
Kjøpte i samråd med vår kontakt og selger på telefon en oppgradert forsikring for sommeren til vår veteranvogn for å kunne få maks hjelp hvis dette ble nødvendig. Da ulykken var ute fikk vi absolutt ingen hjelp! Vår kontakt nektet på at han hadde gitt oss forsikringen på de vilkårene. Altså ord mot ord. Da vår hund ble syk dekket ikke forsikringen dette - da det ikke var en ulykke som hadde skjedd! Avtalen skulle gjelde alle veterinærutgifter. Det gjorde den ikke.
Har gode erfaringer med Nemi så langt. Litt dyrt. Men som regel i møtekommende og kjappe å svare.