Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
OK på forsikringsoppgjør ved skade på båt. Nettsiden kan sikkert bli bedre, eksempelvis å kunne legge inn forespørsel på nye forsikringer ved "bilbytte" uten for mye tidsbruk.
Har vært Nemi kunde i over et år nå, og må si meg veldig fornøyd med dette selskapet. Jeg var noe skeptisk til å bytte da man ofte hører at selskapene kommer med lokketilbud det første året for så å skru opp prisen, men via min faste kontaktperson, så har prisene holdt seg på akkurat det samme nivået ved hovedforfall. Veldig fornøyd! Kan varmt anbefale Nemi til andre som har sett seg leie på økninger i pris og som ønsker fast kontaktperson😊
Byttet til Nemi rundt juletider i 2017, og har vært veldig fornøyd med service. Så langt gode produkter, bra service av en fast kontaktperson, og markedsledende priser. Jeg kan varmt anbefale Nemi videre.
En reise til utlandet for familien måtte avlyses pga sykdom på et av familiemedlemmene. Etter en telefon til Nemi fikk vi beskjed om hva vi måtte gjøre, hvilke papirer de hadde behov av. Alt løste seg helt uproblematisk, og vi fikk betalt tilbake våre utgifter. Veldig fornøyd med service og oppfølging på dette.
Utrolig fornøyd med oppfølging. Kundeservice er utrolig bra. Selv om Nemi er et stort selskap føler jeg at jeg får et personlig forhold til kundebehandleren. Tipp topp tommel opp!
Fikk et for godt til å være sant forsikringstilbud fra (anonymisert) i Nemi forsikring. I etterkant av at tilbudet ble oversendt meg på mail, ble jeg nærmest nedringt, og bombandert på SMS natt og dag!. Jeg var på tidspunktet på ferie, og hadde ikke mulighet til å gå gjennom avtalen i detalj, men ble alikevell forsøkt pushet til å inngå avtalen som om jeg ved gjentatte anledninger sa jeg måtte få lov å lese gjennom først. Når jeg først leste gjennom avtalen var den ikke laget ihht til min eksisterende forsikringsavtale (som ble oversendt), og var full av hull. Huset var mindre, mindre WC/toalett avløp, uisolert garasje etc. Jeg ba også spesifikt om utvidet reiseforsikring (75 - 90 dagers). Selger sa Nemi ikke hadde dette, selv om det står med store bokstaver i avtale at en slik utvidelse finnes. Helt klart en måte å spare penger å gi meg bedre pris. Jeg konfronterte selger med de avvik og justeringer jeg såg nødvendige og følte selv jeg ble nærmeste anklaget for å fare med løgn. Jeg har også ved gjenntatte anledinger fått tilsendt SMS'er som er tiltenkt andre kunder. Når jeg avslo tilbudet fikk jeg en direkte ufin SMS kl 22 på en Mandags kveld. Selger mente også at andre selskaper som eks DNB (som jeg har fått et annet godt tilbud av) driver med konspirasjon og har fjernet dårlig omtale om seg selv fra internett. Jeg finner opplegget svært uproft og useriøst. Stay away!
Bra på salg av forsikringer. Etter dette var servicen laber. Forsøkt å sette opp avtalegiro med disse uten at dette lykkes. Fakturaene ente til inkasso. Betalt og sagt opp forsikringene skriftlig. Blir fortsatt fakturert da Nemi ikke har avsluttet forholdet som jeg har bedt om.